Re: Dockovani ve windowmakeru

Zbynek Houska zbynh na seznam.cz
Čtvrtek Květen 29 08:05:18 CEST 2003

Dne 28. květen 2003, <linux na linux.cz> napsal:

> Nemam teraz wmcpuload, takze nemozem si to overit, ale vacsina
> aplikacii, ktore sa maju dokovat, reaguje na prepinac -w, a vtedy sa
> zadokuju. Najlepsie bude urobit 'man wmcpuload'.

Uz se mi podarilo zadockovat wmcpuload, ale stejne ostatni aplikace
nereaguju na prepinac -w, je to napr.wmmmemload, wmnd ... Pokud se
zadoji, tak to je nekam jinam nez chci ja. Vychozi je pro ne levy
dolni roh.

> Toto budete musiet popisat podrobnejsie. I ked mozno vas niekto
> pochopil, mne sa to nepodarilo.

Proste jsem odstaranil vsechny videtne odkazy na xterm a presto se
spouti...

Zbynek

Reklama:
Gangy New Yorku,v kinech od 1. května.