RH9 neakceptuje incoming telnet

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Květen 28 12:48:19 CEST 2003

SMTP pro prijimani posty z internetu nebo pro odesilani ven?
Pro odesilani ven vetsinou nemusite na fw nastavovat nic, pokud to nemate
zakazano. Musite mit ale v poradku DNS nebo nastaveny relay server.
Pro prijimani SMTP z internetu nastavite iptables uplne stejne jako jste to
udelal pro telnet, jen tam misto portu pro telnet bude port pro smtp.
iptables -A INPUT -p TCP -i eth0 --dport 25 -j ACCEPT

TNX