INN2 - jak nakonfigurovat innfeed

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Květen 28 13:13:52 CEST 2003

> mam nainstalovany inn2 (news server) a nastavene lokalni
> diskusni skupiny.
> Chtel bych pomoci innfeed, nebo neceho jineho, stahovat
> diskusni skupiny cz.* a comp.*, ale nevim jak.
> Prostudoval jsem dokumentaci, ale moc moudry jsem z toho
> nebyl. Mohl by mne nekdo nakopnout spravnym smerem.

S innd se dodava docela pouzitelna dokumentace ;-) Nicmene, predevsim se
musite dohodnout s nejakym spravcem jiz provozovaneho news serveru na vymenu
feedu. Nejde to (v praxi) udelat bez teto spoluprace. Teoreticky to mozne je
(tvarit se innd daemonem jako news klient) ale dotycny news server by vas
pak nemel moc rad.
Celkem snadno a bezbolestne se da dohodnout se spravci na superfeed.net a
cesnet.cz (ani jedni nepozaduji za feedovani penize). S Cesnetem se da
dohodnout ovsem pouze v tom pripade, ze mate feed domluveny i s nekym jinym.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz