Terminal server

Středa Květen 28 22:28:33 CEST 2003

On Wed, May 28, 2003 at 08:14:29PM +0200, Martin Kamín ZULU wrote:

> Hmmm mám pocit, že už to není terminál, ale normální PC :))))
> Pak se vám vytrácí ten "benefit" levné terminály proti drahému nadupanému
> serveru...
Primarna vyhoda thin-clientov nie je v cene hardwaru, ale v TCO (Total Cost of
Ownership). Nemusis ich administrovat, a ked sa pokazi, vyhodis ho a vymenis
za novy, popripade docasne moze osoba pracovat na lubovolnom inom pocitaci. V
desktopovej architekture to moc dobre nejde, nepomoze ani zdielany houmadresar
ani roamovacie profily.

Pri pouziti specializovaneho hardwaru usetris este viac, lebo tam nie su
pohyblive casti a tym padom sa to menej kazi, a to nehovorim o ergonomii.
Thin-client, na ktorom pracujem, ma vysiel na asi 240 EUR (plus 340 TFT
monitor). Keby som si kupil nejaku staru rachotinu, tak sa do 100 zmestim aj s
monitorom, ale robilo by to ramus a zaberalo 10krat tolko miesta.

> Martin
Bye,

                NT, now approaching 23x6 availability.