Re: Dockovani ve windowmakeru

Zbynek Houska zbynh na seznam.cz
Čtvrtek Květen 29 08:32:22 CEST 2003

Dne 29. květen 2003, <linux na linux.cz> napsal:

> Chytte ho mysou a presunte na miesto, kde ho chcete mat. (Ak ho
> presuniete do priestoru pod WMDock-om, tak tam zostane aj po ukonceni.

Mysi jsem ho zkousel chytit, avsak na zadny klik mysi nereaguje...
jinak bych to uz udelal. :-)

> Ked mam pravdu povedat tak na toto som prichadzal asi mesiac. Teraz som
> uz frajer co?

Ja uz si s tim nejaky ten den hraju a neodrazuje mne to, stale si
myslim, ze wm stoji za to.

> Co spustate? Akym sposobom? Ak to prezradite, tak vam mozno bude niekto
> vediet povedat, kde hladat odkaz na xterm.

Takze to zkusim jeste jednou... Poupravil jsem dockapp pro xterm na
rxvt. To by nebylo to nejhorsi, rxvt se spouti pri startu , ale opet
je tam i xterm. A vubec netusim jak ten proces odchytnout ci kde to
odkomentovat. Ale mozna je to nejaka banalni chyba, zkousel jsem to
odkomentovat ve WMState.

Zbynek

Reklama:
Připrav se na nejpříšernější zážitek v životě na http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=46466%26url=http://www.priserky.cz