Dockovani ve windowmakeru

Čtvrtek Květen 29 08:14:08 CEST 2003

On Thu, May 29, 2003 at 08:05:18AM +0200, Zbynek Houska wrote:

> Uz se mi podarilo zadockovat wmcpuload, ale stejne ostatni aplikace
> nereaguju na prepinac -w, je to napr.wmmmemload, wmnd ... Pokud se
> zadoji, tak to je nekam jinam nez chci ja. Vychozi je pro ne levy
> dolni roh.

Chytte ho mysou a presunte na miesto, kde ho chcete mat. (Ak ho
presuniete do priestoru pod WMDock-om, tak tam zostane aj po ukonceni.

Ked mam pravdu povedat tak na toto som prichadzal asi mesiac. Teraz som
uz frajer co?

> Proste jsem odstaranil vsechny videtne odkazy na xterm a presto se
> spouti...

Nepochopil som hlavne tuto cast:
  Dalsi otazka souvisi s nahradou xterm. Pouizvam rxvt a vse jde v
  pohode, mam nastavene pozadi, spousti pri startu wm... ale spousti se

Co spustate? Akym sposobom? Ak to prezradite, tak vam mozno bude niekto
vediet povedat, kde hladat odkaz na xterm.