čeština na redhatu 9

Maštalíř Jan Jan.Mastalir na csc.cz
Čtvrtek Květen 29 11:26:59 CEST 2003

Zdravím
Chtěl bych se zeptat jak vlastně funguje česká lokalizace programů? Jsou určité aplikace u kterých jsem rád, že jsou česky např. openoffice nebo ximian, ale proč musím mít český například minicom, který se ani správně česky nezobrazuje, nechápu. Stejně tak jak to že když si stáhnu a nainstaluju xine tak je česky. Můžu někde něco nastavit aby se mi program instalovyný z rpm nainstaloval anglicky?
Nechci narážet na českou lokalizaci jsem strašně rád, že se do toho někdo pouští jen bych si chtěl sám vybrat, který programy budu mít česky a který anglicky a nevím jak.
Díky za každou radu
Honza