čeština na redhatu 9

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Čtvrtek Květen 29 11:46:48 CEST 2003

On Thu, May 29, 2003 at 11:26:59AM +0200, Maštalíř Jan wrote:
> Zdravím
> Chtěl bych se zeptat jak vlastně funguje česká lokalizace programů? Jsou určité aplikace u kterých jsem rád, že jsou česky např. openoffice nebo ximian, ale proč musím mít český například minicom, který se ani správně česky nezobrazuje, nechápu. Stejně tak jak to že když si stáhnu a nainstaluju xine tak je česky. Můžu někde něco nastavit aby se mi program instalovyný z rpm nainstaloval anglicky?
> [...]
Riesat sa to da (v zavislosti od shellu) nastavenim locales:
LANG=C
LC_CTYPE=cs_CZ

#uzivatelia RH9 ma opravia, ak by to malo byt trochu inak

a pre vybrane aplikacie spravit alias:
alias cal='LANG=cs_CZ cal'

V openoffice sa nastavi pouzity jezyk bez ohladu na locale, podobnu
vlastnost maju aj niektore ine programy (xcdroast), ximian nepoznam.

	Tibor

--
; Tibor Zenis               ;