FreeRadius a LEAP

Maštalíř Jan Jan.Mastalir na csc.cz
Čtvrtek Květen 29 12:34:20 CEST 2003

Zdravím AP350 podporuje i obyč EAP zkuste to s ním to by mělo fungovat pokud máte eap modul pro freeradius
Honza

Dobrý den,

zajímalo by mě, jestli někdo z přítomných rozchodil autentizaci
protokolem LEAP oproti serveru FreeRadius (snapshot-20030528).

Zkoušel jsem všechno možné, ale stále získávám chybové hlášení

Auth: Login OK: [test/<no User-Password attribute>] (from client ap350 port 37 cli 000c304c1aa0)
Info: rlm_eap_leap: No User-Password or NT-Password configured for this user

V souboru users přitom mám -

test  Auth-Type := Local, User-Password == "ahoj"
      Service-Type = Framed-User,
      Framed-IP-Netmask = 255.255.255.0

A test příkazem "radtest test ahoj localhost 1813 ahoj" mi funguje.