terminaly

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Květen 29 15:11:37 CEST 2003

Muzete prosim specifikovat, kolik Kc je pro vas levny terminal?

Kdyz vezmete byt i jen desku VIA EPIA, case, zdroj, horko-tezko se
dostanete pod 10k Kc. Spis lehce nad. Teda pokud to neamji byt terminaly z
recyklovanych pocitacu.

JL.

Odesílatel: Martin Kamín ZULU <martinkamin na quick.cz>
Ale já nerozporuji vaše tvrzení o zálohování, ale psal jsem:

...levné terminály...

Pokud je to AGP a nadupaná grafika, není to levný termínál-

Co se týče zálohy, centrální správy a přístup na serveru, to je samozřejmě
BENEFIT terminálového řešení. Ikdyž, aby to byl terminál se vším všudy, asi
by neměl zabírat 30 megabitové pásmo na ethernetu.