KDE v MDK9.1 -- was: Re: Novy disk

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Květen 29 15:16:36 CEST 2003

: Odesílatel: koudelkamichal na centrum.cz
: Grafiku urcite vymenit zkusim, ale zda se mi divne, ze nastaveni X
: bylo uspesne otestovano, cvicne rozbehnuto.

Abych vam trosku dal brouka do hlavy. Me to dela MDK 9.1 taky
(P-233MMX/128MB). Pokud si tam dam jako WM blackbox, Xy funguji, jen
jakakoli KDE aplikace nefunguje. Totex pokud se pokusim nastartovat KDE,
procesor 100%, uzira pamet, az zacne swapovat. Nechal jsem to pres noc, KDE
nenabehlo. Ani jakakoli KDE aplikace (kppp). SAmozrejme tam mam kde, gnome

JL.