Tlac HTM suboru programovo

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Čtvrtek Květen 29 15:17:07 CEST 2003

On 29 V 2003, you wrote in cz.comp.linux:

> Kylix je developersky nastroj od Borlandu pre tvorbu aplikacii v
> Linuxe (zjednodusene povedane Delphi pre Linux)
> Neexistuje nejaka moznost (nieco ako OLE vo win), kde by som zavolal
> programovo Mozillu, vnej otvoril moj htm subor a vyvolal by som Print,
> Mozilla by sa mohla otvorit minimalizovane?
>
> Stevlik Marian
> ISYS programator

No, nevim, zda vam moc pomuzu, ale v takovem Delphi se s Mozillou pracuje docela snadno (nevim,
zda to uz dobehlo i do Kylixu). Ja Delfar nejsem, takze neporadim, ale pridam link na Open Source
programek, ktery to dela. Pouziva Mozillu ciste k zobrazovani HTML, ale kdovi, treba by tisk taky sel. A
co jsem nahlizel do zdrojaku, tak to vlozeni mozilky do programku je dooost trivialni.

A onen link je tady http://dailycomics.mozdev.org/ (je to jen pro win). Prosim, kdyz byste se presvedcil,
ze to lze podobne pouzit i pod linuxem, muzete mi dat vedet?

Dik
martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague