Tlac HTM suboru programovo

mstevlik na gamo.sk mstevlik na gamo.sk
Čtvrtek Květen 29 15:27:18 CEST 2003

Tak som tie zdrojaky pozrel, je tam pouzity ActiveX component (resp. jeho
TBL), co mi v Linuxe nepomoze, takze tadeto cesta nevedie :(
To, ze by nikto neprogramoval v Ccku a ukazal mi ako je v Linuxe riesene
windowsacke OLE ako sa daju volat fcie jednej aplikacie v druhej?

Stevlik Marian
ISYS programator

GAMO a.s.
Kyjevske nam. 6