Nastaveni max vel. mailu v postfixu?

Pipin jelinek na goa.braillnet.cz
Pátek Květen 30 09:11:49 CEST 2003

Nazdarek,
potreboval bych poradit. Stava se mi, ze se mi neodesilaji maily vetsi nez nejaka mez (konkretne neodchazi 10MB) maily.
V dokumentaci jsem cetl neco o tom, ze se to nastavuje v master.cf a ze to asi je standardne na 4MB. ale uprimne receno, nikde jsem ten prislusny radek v master.cf nenasel... neni to nekde jinde...
diky moc.
p.s: jeste jedna vec, jde nejak nastavit,aby v pripade, ze zpravu nelze dorucit (ctd. tusim 5dni), tak aby se neposilala zpet, ale aby se rovnou smazala. (jde o to, ze pres postfix jen odesilam a stahovani nemam nastaveny, takze se mi to tam kupi).