Nastaveni max vel. mailu v postfixu?

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Pátek Květen 30 09:22:34 CEST 2003

On Fri, May 30, 2003 at 09:11:49AM +0200, Pipin wrote:
> Nazdarek,
> potreboval bych poradit. Stava se mi, ze se mi neodesilaji maily vetsi nez nejaka mez (konkretne neodchazi 10MB) maily.
> V dokumentaci jsem cetl neco o tom, ze se to nastavuje v master.cf a ze to asi je standardne na 4MB. ale uprimne receno, nikde jsem ten prislusny radek v master.cf nenasel... neni to nekde jinde...
> diky moc.
No, to bude tym ze sa to nenastavuje v master.cf ale v main.cf ... su to
polozky
message_size_limit  pre maximalnu velkost jedneho mailu a
mailbox_size_limit  pre maximalnu velkost jedneho mailboxu ...

> p.s: jeste jedna vec, jde nejak nastavit,aby v pripade, ze zpravu nelze dorucit (ctd. tusim 5dni), tak aby se neposilala zpet, ale aby se rovnou smazala. (jde o to, ze pres postfix jen odesilam a stahovani nemam nastaveny, takze se mi to tam kupi).
to narychlo neviem, ale urcito to niekde v dokumentacii bude, hladal by
som nieco okolo "bounce" ...

--
Martin Mokry a.k.a. Megac
Work: Vyskumny Ustav Podoznalectva a Ochrany Pody