Novy disk - reseni / Reise FS

koudelkamichal na centrum.cz koudelkamichal na centrum.cz
Pátek Květen 30 12:48:48 CEST 2003

Vazeni spolukonferencnici :-),

Mozna Vas potesim zpravou, ze jeden z Vas mel pravdu. Kdyz jsem vcera
asi po pulnoci dorazil domu, Upgreadoval sem Bios (I kdyz z toho ze
pouzivam betaverzi Biosu jsem trosicku nervosni), vymenil grafickou
kartu a znovu naistaloval MDK. Tentokrat to beha bez problemu :-))

Jinak k memu rozdeleni disku.

Kamarad mi doporucil tento FS jako mnohem rychlejsi nez ext3, s tim
ze si mam vytvorit maly oddil na bootovani, protoze Lilo a Grub
mivaji s timto FS problemy.

Mohl by to potvrdit, pripadne nekdo uvezt na pravou miru?

Dekuji,

Michal Koudelka