Sun Ray 150

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Květen 30 13:11:01 CEST 2003

:> Nedavno jsem se dostal k $subj. Nevite nekdo, jak ji zprovoznit? Pokud
:> je mi znamo, mela by fungovat jako normlani X terminal, ale v manualu
:> jsou nejakej pochybne kejkle se smart kartou, o tom ze si nevezme
:> adresu od dhcp serveru ani nemluve. Neprovozujete nekdo neco takoveho?

obavam sa, ze _len_tak_ to nesprevadzkujete ..

SUN Ray 150 potrebuje k behu server side soft od SUN-u ..

pokial niekto viete o nejakej GPL nahrade ( aspon ciastocnej a chodivej
) rad sa necham poucit .. zatial som na nic nenarazil ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying