Démon Re: Zpomaleni prace CPU + HDD(emulace pomalejsiho PC)

Jaroslav Henner Jaroslav.Henner na WO.cz
Pátek Květen 30 20:18:34 CEST 2003

Jarda Mikulík wrote:

> Tohle je super, schválně jsem si opatchoval jádro kvůli novému ACPI.
> Konečně mi funguje vypínání PC tlačítkem na CASE přes ACPI :-). Neroste
> někde nějaký skript pro acpid pro toto? Nebo jiný daemon? Aby to umělo
> zpomalit procesor při nečinnosti a tím šetřit energii?

No, dělal sem démona v perlu pro logování teplot CPU a case, RPM větráku
a CPU loadu. Jestli ti to pomůže, tak ti to pošlu. Je to ale dělaný pro
můj komp, takže si to budeš muset poupravit a přidat ten CPU throtling.
V případě potřeby sem ochoten pomoct. Mám ale dialup připojení, takže
nejsem na netu pravidelně. Možná to někdy uělám v Céčku - v perlu to
bere "dost" syst.času (1 hod uptime ~ 45 s).

> Jo, tady to je:
>
> http://acpi.sourceforge.net/documentation/processor.html
>
>     Jarda

Jenom sem chtěl vědět, o co de, takže se mi to nechtělo hledat - dik.

Jary