Démon Re: Zpomaleni prace CPU + HDD(emulace pomalejsiho PC)

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Sobota Květen 31 06:49:44 CEST 2003

> No, dělal sem démona v perlu pro logování teplot CPU a case, RPM větráku
> a CPU loadu. Jestli ti to pomůže, tak ti to pošlu. Je to ale dělaný pro
> můj komp, takže si to budeš muset poupravit a přidat ten CPU throtling.
> V případě potřeby sem ochoten pomoct. Mám ale dialup připojení, takže
> nejsem na netu pravidelně. Možná to někdy uělám v Céčku - v perlu to
> bere "dost" syst.času (1 hod uptime ~ 45 s).

To jako ze vezmete vystup prikazu uptime, sensors apod., parsujete to a
vysledky nejak zapisujete? Tak to tedy nevim, jak to chcete v C zrychlit
(krome toho, ze nebudete parsovat nejake vystupy, ale pouzijete rovnou ty
funkce, kterymi to zjistuji ty jednotlive utility).

-- Honza Houstek