Nabídka zboží: Čerstvý software (Linux & Open Source)

pavel pavel.vrany na ogi.cz
Sobota Květen 31 16:29:30 CEST 2003

>Ja vytvorim produkt, a nekdo jiny MUJ produkt
>nekomu PRODA ? Co uz toto je? Ani se me nikdo nezeptal o svoleni .... No kde
>to sme? Toto je GNU? Sebrat a prodat cizi praci?

no a v cem vidite rozpor s licenci?

> [...]
> 2) pouzijte jakoukoli grafiku z webu www.slackware-live.org a vytvorte si z
> ni logo. NEPOUZIVEJTE logo Slackware Linuxu (www.slackware.com) pro
> propagaci meho produktu (www.slackware-live.org)
> 3) prodavejte slackware-live CD POUZE na 8cm mini CD mediich. LiveCD je pro
> tento ucel tvoreno, takze pokud jej prodavate na normalnich CDckach pro 650
> nebo 700 MB, je to CHYBA a VELMI se mi to nelibi! Celou tuhle vec delam
> proto, aby se LiveCD ISO veslo na 200 MB mini CD-R, takze doufam ze cely
> muj projekt nekazite vypalovanim na velka CDcka.

Pokud je ten projekt siren pod GNU, tak body 1 a 3 nemate IMHO pravo
vyzadovat.
Pokud na nich trvate, budete se muset vydat cestou RH, tedy nepovolit nasledny
prodej pod vasi znackou. To ale muze byt zapeklite tezke, nevim jestli mate
pravo pouzitvat nazev Slackware :-P

p.