Re: Nabídka zboží: Čerstvý software (Linux & Open Source)

matejic na troja.fjfi.cvut.cz matejic na troja.fjfi.cvut.cz
Sobota Květen 31 16:15:05 CEST 2003

Ja jsem tvurce slackware-live.org

Jak vidim, mate moje CD zahrnuto ve vasi nabidce.
http://obchod.cmd-site.net/shop/product_info.php?products_id=76

Prvni vec, ktera me zarazi, je verze kterou nabizite. 2.9.0.12 je o 3 cisla
mensi, nez je aktualni nejnovejsi verze. Proto si jednak dovoluji tvrdit, ze
neni pravda ze byste meli v obchode nejnovejsi verze software, a druhak si
dovoluji tvrdit, ze sirenim starsi (a tudiz i horsi) verze meho produktu mi
muzete delat spatne jmeno. A zatreti pouzivate pro logo meho produktu
obrazek loga Slackware linuxu (www.slackware.com), a to NESMITE.

Rad bych se zeptal tech co tomu rozumi vic nez ja, jak je to vlastne s
timhle prodavanim softwaru? Ja vytvorim produkt, a nekdo jiny MUJ produkt
nekomu PRODA ? Co uz toto je? Ani se me nikdo nezeptal o svoleni .... No kde
to sme? Toto je GNU? Sebrat a prodat cizi praci?

Pane Jiri Stavinoho, timto vam udeluji SVOLENI prodavat
slackware-live CD na vasich strankach, ale pouze za techto podminek:

1) nikdy neprodavejte stare verze meho produktu!
2) pouzijte jakoukoli grafiku z webu www.slackware-live.org a vytvorte si z
ni logo. NEPOUZIVEJTE logo Slackware Linuxu (www.slackware.com) pro
propagaci meho produktu (www.slackware-live.org)
3) prodavejte slackware-live CD POUZE na 8cm mini CD mediich. LiveCD je pro
tento ucel tvoreno, takze pokud jej prodavate na normalnich CDckach pro 650
nebo 700 MB, je to CHYBA a VELMI se mi to nelibi! Celou tuhle vec delam
proto, aby se LiveCD ISO veslo na 200 MB mini CD-R, takze doufam ze cely muj
projekt nekazite vypalovanim na velka CDcka.

Dekuji.

Tomas Matejicek
http://www.slackware-live.org