Re: Nabídka zbo¸í: Čerstvý software (Linux & Open Source)

matejic na troja.fjfi.cvut.cz matejic na troja.fjfi.cvut.cz
Sobota Květen 31 18:00:02 CEST 2003

woh, to je haluz :-)

naprosto nechapu rozdil mezi GNU, GPL a jakoukoli dalsi tripismenkovou
zkratkou. Kde na internetu se da precist nejake vysvetleni? Rad se s tim
seznamim, pokud to neni 100 stran textu... :-)

Jinak ja jsem zadne restrikce nedal, jen jsem rekl ze vylozene dam SOUHLAS s
prodejem meho produktu, kdyz budou splneny moje podminky, ... To ale
neznamena, ze by to nekdo nemohl prodavat BEZ meho souhlasu :-)

v ISO souboru jsem jakous-takous licenci uvedl, ale nemam tuseni jestli je
to spravne a mohu to takto udelat.

If not otherwise specified, the software on the CD falls under the GNU
GENERAL PUBLIC LICENSE. The source code of the standard packages on the CD
are available from their respective original providers (and for example on
the FTP server at Slackware.com).

(to jsem nekde zkopiroval a upravil, opravdu temhle licencim nerozumim,
nejsem pravnik)

Tomas Matejicek

-----

> Pokud je licence díla, na kterém jste váš produkt založil, GNU GPL (já to
> nevím a jak jsem výše napsal, na vašich stránkách to ani není možné
> ověřit), tak jste právě veřejně porušil jeho (původního díla) licenci tím,
> že jste na šíření jeho odvozeného díla uvalil další restrikce (viz GNU
GPL,