ot: provoz serveru - cena za elektrinu

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Sobota Květen 31 18:38:20 CEST 2003

petr cezar wrote:
> dobry den,
>
> rad bych si doma z jedne masinky (p2, 233mhz) udelal
> gateway/firewall/mail_server/... a snazim se zjistit, kolik muze za 1
> den spalit elektriny, tedy jak moc se ho mam snazit pred rodici
> zamaskovat ;)

No ja se v tech watech moc nevyznam, ale muzu vam to rict na
mem prikladu v korunach.

Nastehoval jsem se do najmu, pred nami tu byli manzele,
kteri rozhodne nemeli pustenej kompl 24 hodin. Proste
normalni rodina. Naproti tomu ja zde mam ted pustenej
24 hodin router (K6, tusim na 120 Mhz)
24 hodin desktop (PIII, 500 Mhz)
cca 20 hodin denne - obcas ho vypina obcas ne - desktop
(Celeron 300 Mhz).
No a po pul roce jsme meli nedoplatek na elektrine cca 3000
Kc, takze pokud dobre pocitam tak narust cinil 500 Kc mesicne.

Mirek Suchy
  )  ICQ: #70802630              tel:+420-603-775737
(   Software is like sex. It is better when it is free.