TightVNC a české znaky

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Sobota Listopad 1 21:23:41 CET 2003

Dobrý večer,

používám k naprosté spokojenosti pro vzdálené ovládání X programů program
tightvnc. Klient je Win verze TightVnc.
I zachtělo se mi psáti česky a to jsem již narazil.
Na konzoli se mi nezobrazují české znaky, jsou místo nich pouze otazníčky.

Ještě doplním podrobnosti: server je verze 1.2.7, klient 1.2.9, vncserver
spustí klasický KDE desktop. Připojuji se k tomu pomocí tunelu přes SSH,
ten je dělán pomocí programu PuTTY.

Protože nevím, jestli mám hledat chybu v klientovi, na serveru, v
nastavení X serveru, v nastavení prostředí a přítel na síti Google mi
neporadil, tak mi zbývá ještě nápověda publika.

Moje otázka tedy je: Máte někdo podobnou konfiguraci v takovém stavu, že
funguje zadávání českých znaků?

Díky za případné info

R.V.