Home page v Konqueroru

Oak oak.brno na seznam.cz
Sobota Listopad 1 02:19:56 CET 2003

Dobrý den,

> Prave ze  tu polozku Home URL nemohu nikde najit.
>
> Tom

taky že tam skutečně (alespoň u mě) není. Navíc (kupodivu) tato položka není
ani v ~/.kde/share/config/kdeglobals. Je ~/.kde/share/config/konquerorrc (u
mě řádek 7 "HomeURL=~", ale to se asi má vztahovat spíš na start Konquerora
jako manažera, ne jako prohlížeče. Navíc jsem zjistil, že je v KDE bug a po
změně této položky už tato nejde měnit...

Nicméně pokud chcete startovat Konqurora na nějakých stránkách (pořád
stejných) pak je nejjednodušší do je zástupce zapsat v záložce "Vykonání"
do políčka "Příkaz" za příkaz spouštající Konquerora cestu toho cíle.

Pokud jsou specifika pro Vaši stránku širší než jen URL, pak si Konkuerora
nastavte podle Vašich potřeb a při otevřeném tom konkrétním URL si to
uložte jako nový profil, přitom nezapomeňte nechat zaškrtnutý políško
"Uložit URL do nového profilu". Pak do zástupce, do políčka "Příkaz"
napište toto:

konqueror --profile jmeno_profilu

Zdraví, Oak