jednoduche groupware jinak?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Neděle Listopad 2 13:36:17 CET 2003

zdravim,

mel jsem vcera vecer takovou mysleneenku...:-)
treba to nekdo dela, nez zacnu snupat a hledat, zeptam se tady...

zajimalo by mne, zda by se pro jednoduche groupware reseni nedaly
pouzit nejake znacky v namespace x-headers ... tedy myslim, ze by
se daly, takze jinak... implementoval to nekdo do emailoveho klienta?
asi se jedna spise o system slozitejsich filtru na strane jedne, na
strane druhe take o jejich vkladani...
bez nejakeho centralniho serveru.

na priklad v pripade jednoducheho managementu, kdy je potreba pridelovat ukoly
a posilat je emailem, pak je sparovat s dalsimi prichozimi emaily a
sledovat plneni toho ukolu. jinym prikladem by mohlo byt odesilani
emailu z fronty k odeslani v ruzne casy na zaklade treba casovych
podminek...

nejsou to slozite veci a casto si myslim, ze by se dalo vyresit pres
procmail, cron a podobne, ale asi by to nabylo vetsich rozmeru a
udrzovani toho by bylo neunosne, potom taky vkladani tech x-headers by
bylo asi slozite. na druhou stranu by mne zajimalo reseni, ktere by bylo
schopno pracovat jako plugin pro vicere email klienty, bylo po nastaveni
bfu friendly...treba jako nejaka mezivrstva mezi klientem a smtp?...

--

bye
Petr