jednoduche groupware jinak?

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pondělí Listopad 3 12:08:02 CET 2003

Dňa Ne 2. November 2003 13:36 ste napísali:

> zajimalo by mne, zda by se pro jednoduche groupware reseni nedaly
> pouzit nejake znacky v namespace x-headers ... tedy myslim, ze by
> se daly, takze jinak... implementoval to nekdo do emailoveho klienta?
> asi se jedna spise o system slozitejsich filtru na strane jedne, na
> strane druhe take o jejich vkladani...
> bez nejakeho centralniho serveru.
prave pracujem na projekte workflow systemu ktory moze mat
viacero frontendov, takze momentalne pracujem na IMAP daemonovi.
a je to docela sranda :)
daju sa s tym riesit i zdielane documenty, etc...

> nejsou to slozite veci a casto si myslim, ze by se dalo vyresit pres
> procmail, cron a podobne, ale asi by to nabylo vetsich rozmeru a
> udrzovani toho by bylo neunosne, potom taky vkladani tech x-headers by
> bylo asi slozite. na druhou stranu by mne zajimalo reseni, ktere by bylo
> schopno pracovat jako plugin pro vicere email klienty, bylo po nastaveni
> bfu friendly...treba jako nejaka mezivrstva mezi klientem a smtp?...
zvolil som si pre emailovych klientov prave emulaciu IMAP.
nieje treba nic programovat do ziadneho mailoveho klienta, len daemon
je iny a uz to niesu e-maily ale proste tasky. len trosku problem
robi striktne cislovanie mailov v IMAP protocole. vsetky data
su v databaze, daemon nakodeny v perli.

prave som na tom len zacal pracovat, ale myslim ze z toho aj
nakoniec nieco bude :)

--
:
:. stay cool