Placena podpora SUSE,vyplati se?

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Neděle Listopad 2 22:08:38 CET 2003

Nepochybujte o tom, ze prunik mnozin lidi ucastnych v konferenci a
zamestnavanych poradenskymi firmami je nenulovy. Jenze poradenska firma si
preje prezit a generovat zisk, takze pokud zakaznik zavola sefovi a rekne,
ja to platit nebudu, voni mi nepomohli, nevysvetlili mi to a tak podobne,
tak si sef zamestnance srovna, aby se to nestavalo. Na druhou stranu
instalace IMAP serveru trva hodinu, letmy uvod do IMAP protokolu, vysvetleni
jak spolu souvisi jednotlive procesy uvnitr IMAP serveru, a podobne veci
vyjdou klidne na den.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví