asterisk pbx

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Listopad 3 11:37:59 CET 2003

zdravim all,

uz niekolko tyzdnov sa hram s asterisk pbx, www.asterisk.org. je to open source pobockova
ustredna, s branami na isdn, pstn, voip (sip, h323), ma to hlasove menu, odkazovu sluzbu
(so zasielanim odkazov mailom), atd... som tym vcelku uneseny, ma to sice absolutne
nedostatocnu dokumentaciu, vela veci je treba zistit experimentalne alebo hladanim v mailing
listoch, ale moznosti su uplne skvele, najma ked porovnate cenu takehoto riesenia s
dostupnymi ekvivalentami (porovnatelne riesenie na ciscu stoji cca od 1,5 miliona vyssie).

ked to uz niekto poznate a pouzivate, dajte vediet, chcel by som rozbehnut asterisk
documentation project (ktory tomu imho naozaj dost chyba) a kazda pomoc a konstruktivna
kritika je vitana :o)

michal rybarik