Jaky antivirus misto RAVu?

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Listopad 3 11:49:33 CET 2003

:> ho prebere a vrati ho zpet po odstraneni viru nebo zavirovanych priloh.
:> Zadne perlovske skripty na rozpracovani mailu a priloh.

lenze na rozparsovanie priloh pouziva vlastny engine, ktory nie je
uplne bezchybny .. ( resp. aspon nebol, ked som hlasil, ze mi cez nod32
preliezol testovaci onehalf .. ale podla vsetkeho toto uz fixli )

takze nie perl script, ale vlastne jadro na rozbalenie mailov urcite
maju ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying