Divné chování cron.monthly

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Listopad 3 11:47:18 CET 2003

On Mon, 3 Nov 2003, P.L. wrote:

> DD,
>
> již podruhé se mi stala věc, které nerozumím. V cron.monthly mám několik
> skriptů, které se mají spouštět vždy 1. v měsíci.
>
> 31.10. kolem poledne jsem provedl restart počítače a všechny skripty s
> tohoto adresáře se spustily. 1.11. se pak spustily znova v naplánovaném
> čase.

nemate nejaky blby cas v CMOS (nebo blbou CMOS) takze pri bootu ma system
spatny cas ktery se pak nastavi spravne nejakym skriptikem na externi
casovy server ?

Jeste mne napada anacron - ten mi obcas spustil nejake veci hned po startu
PC i kdyz jejich cas uz prosel, ale mozna to dela jen u veci u kterych to ma
delat - ja ho moc nezkoumal a rychle jsme ho vymazal rpm -e .