Divné chování cron.monthly

Pondělí Listopad 3 21:32:15 CET 2003

On Mon, 3 Nov 2003, P.L. wrote:

> již podruhé se mi stala věc, které nerozumím. V cron.monthly mám několik
> skriptů, které se mají spouštět vždy 1. v měsíci.
> 31.10. kolem poledne jsem provedl restart počítače a všechny skripty s
> tohoto adresáře se spustily. 1.11. se pak spustily znova v naplánovaném
> čase.

Klasicky problem s anacronem. Ma nastaveno, ze mesicni joby maji spoustet
kazdych 30 dni, coz znamena, ze je v mesicich majicich 31 dni spusti
v predstihu. Sveho casu jsem to vyresil tak, ze jsem proste prepsal
anacrontab tak, aby tam pro mesicni joby byla perioda 31 dni, ale to take
neni uplne bezchybne, protoze se zase muze nejaky mesicni job vynechat
(aspon pokud se nesichrujete tim, ze anachron spoustite pravidelne).