CUPS otazka

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pondělí Listopad 3 18:36:28 CET 2003

Dan Bar wrote:
> Dobry den,
>
> v brzku budu na Sambu (2.2.8a --with-cups on Debian Woody 3.0R1)
> instalovat tiskovy share pro JetDirect + HP LJ printer. Trochu se
> rozhoduju mezi lprng a CUPS.
>
> CUPS jsem doma (VMWare) uz zkousel a funguje ok, s lprng predpokladam
> nebudou take zadne potize. Otazka kterou bych s vasi pomoci rad vyresil
> je - z hlediska bezpecnosti a spolehlivosti: CUPS a nebo lprng ?

Z hlediska spolehlivosti bych se asi primluvil pro lprng.
Pouzival jsem LPRng leta, potom jsem zkusil cups a jedine
co na nem fungovalo 100% byl tisk zkusebni stranky.
Jinak mi desne mrsil fonty, tudiz vystupy byly nepouzitelne.
Zkousel jsem ho umravnit, ale nepodarilo se, tak opet tisknu
na lprng.
(Tiskarna je LJ HPII, tisk primo z linuxu).

U zakaznika tisknou pres sambu taky na lprng a proste to bezi.
Nic vic a nic min.

Roman DAVID