CUPS otazka

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Pondělí Listopad 3 21:45:23 CET 2003

Honza Houstek wrote:

> U samby 3.0 (kterou bych vam ostatne doporucil)

- pokud jsem s funkcnosti stavajici verze pri danem vyuziti spokojen -
jeste jiny duvod pro upgrade?

BTW: pravda, cetl jsem clanky ohledne dukladne otestovanosti Samby 3.0,
ale preci jen je tam ohromna spousta prepsanych veci a tak si rikam, ze
radeji chvili pockam (i kdyz je zrejme, ze Samba 3.0 neni "bananaware"
stejne jako nove verze MS Windows :) )

> je asi temer jednoznacnou
> volbou CUPS, je totiz se sambou uz dost prorostly (a prinasi to radu
> vyhod). Se sambou 2.2.8a jsem dlouhou dobu provozoval bez problemu lprng,
> protoze asi pred rokem jsem mel u jednoho HW printserveru problemy pri
> komunikaci s CUPSem (*)
>
> Srovnavat bezpecnost a spolehlivost CUPS a lprng je asi jako srovnavat
> bezpecnost a spolehlivost apache a thttpd.

thppd neznam, apache mi vzdy stacil takze nemohu soudit na zaklade
osobni zkusenosti.

Mozna je to zbytecna paranoia, ale pokud mam na server pustit SW ktery
bezi s UID 0, nemam s nim zadne zkusenosti a jeste ke vsemu tam maji
uzivatele data (i kdyz ne superdulezite), tak se snazim najit nejlepsi
vec uz na prvni pokus (-> "ask gurus")

Dan