fedora - updaty

Úterý Listopad 4 10:11:17 CET 2003

On Mon, Nov 03, 2003 at 09:45:45PM +0100, marek cervenka wrote:
> zdravim,
>
> dnes mne kolega trosku zaskocil dotazem, jak to vlastne bude u fedory s
> updaty (reakcni doby/delka podpory daneho release/atp.)
>
> vzhledem k tomu, ze fedora je "otevrena" to dle mych spekulaci bude dano
> komunitou

Za Fedora Core odpovidaji prakticky ti sami lide, jako za byvaly Red Hat
Linux. System vydavani releasu, oprav a bezpecnostnich zaplat se tedy de
fakto nezmeni.

> nevim v jakem stadiu je delegovani prav tzn. kdo muze rict "ano, tento
> balicek zverejnime jako opravu problemu"

Lide z QA Red Hatu. Red Hat Fedoru sponzoruje a protoze chce prodavat
soupport z RHN pro Fedora Core, zmeni se pro ni v podstate jen nazev a
umozni se redistribuce i komercnimi subjekty (coz drive neslo). Zaroven
si na Fedora Core prostrednictnim svych zamestnancu udrzi kontrolu.

Akvizice Fedora Projectu ma za ukol otevreni vyvoje, ne vzdani se
vydavani distribuce Linuxu.

Takze byste mel mit moznost si Fedoru nechat na Internetu vypalit a
poslat (tedy pokud treba pan D. nebude stale na RH tak nastvany, ze
nesmel porusovat prava ochrannych znamek) nebo ji dostat s casopisem
nebo koupit v knihkupectvi.

> ma nekdo aktualnejsi informace?

http://fedora.redhat.com

Dokumenty se prubezne zpresnuji. Napriklad v pondeli mela byt vypustena
FC1 (Fedora Core 1), ale kvuli respinu (objevil se zavazny problem) bylo
vydani odlozeno na pulku tydne nebo pristi tyden.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz