fedora - updaty

marek cervenka cervajs na fpf.slu.cz
Úterý Listopad 4 13:05:16 CET 2003

> Za Fedora Core odpovidaji prakticky ti sami lide, jako za byvaly Red Hat
> Linux. System vydavani releasu, oprav a bezpecnostnich zaplat se tedy de
> fakto nezmeni.

no tak tady jsem prave ocekaval zmenu k lepsimu (z hlediska uzivatele)
znamena to, co pisete, ze oficialni zaplaty budou k dispozici asi rok od
uvedeni release? (tak jako u novejsich RHL)

> Takze byste mel mit moznost si Fedoru nechat na Internetu vypalit a
> poslat (tedy pokud treba pan D. nebude stale na RH tak nastvany, ze
> nesmel porusovat prava ochrannych znamek) nebo ji dostat s casopisem
> nebo koupit v knihkupectvi.

to je fajn

> http://fedora.redhat.com

to jsem procital

> Dokumenty se prubezne zpresnuji. Napriklad v pondeli mela byt vypustena
> FC1 (Fedora Core 1), ale kvuli respinu (objevil se zavazny problem) bylo
> vydani odlozeno na pulku tydne nebo pristi tyden.

nemate nahodou po ruce link do bugzilly?

Marek Cervenka
Centrum Vypocetni Techniky
CVT - http://cvt.fpf.slu.cz
FPF SLU OPAVA - http://www.fpf.slu.cz