InnoDB vs MyISAM

Aben Siatris aben na webcom.sk
Úterý Listopad 4 17:41:16 CET 2003

skusam dnes ako funguju InnoDB tabulky
oproti MyISAM, kde web www.innodb.com tvrdi
ze innodb je rovnako rychle ak nie rychlejsie
ako MyISAM tabulky. ale ako som dnes zistil
ak ORDER robim nie prave nad klucom tak je
to 2x pomalsie. je niekde nejaky slovensky/cesky
pokec o tomto type tabuliek aby som sa vedel
rozhodnut ci to ma vobec vyznam?

btw: pokial jednoducho prekonvertujem MyISAM
tabulku do InnoDB a nespravim ziadne upravy
v programoch aby robili "commit", co sa stane?
pouzivam v perl scriptoch kniznicu MySQL;

--
:
:. stay cool