InnoDB vs MyISAM

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Čtvrtek Listopad 6 16:14:22 CET 2003

On Tue, 4 Nov 2003, Aben Siatris wrote:

> skusam dnes ako funguju InnoDB tabulky
> oproti MyISAM, kde web www.innodb.com tvrdi
> ze innodb je rovnako rychle ak nie rychlejsie
> ako MyISAM tabulky. ale ako som dnes zistil
> ak ORDER robim nie prave nad klucom tak je
> to 2x pomalsie. je niekde nejaky slovensky/cesky
> pokec o tomto type tabuliek aby som sa vedel
> rozhodnut ci to ma vobec vyznam?

Ja jsem to ruzne zkousel, nekdy byly Innodb stejne rychle, jindy
pomalejsi. Je treba si vsak uvedomit, ze innodb se prece dost lisi - treba
tim, ze pisou do redo logu a tak. Vas pripad jsem nezkousel a bohuzel ani
nevim o nejakem srovnani.

> btw: pokial jednoducho prekonvertujem MyISAM
> tabulku do InnoDB a nespravim ziadne upravy
> v programoch aby robili "commit", co sa stane?
> pouzivam v perl scriptoch kniznicu MySQL;

kdyz nastavite set autocommit=1 coz je implicitni, tak opravdu nic, jen
budete mi na disku o par mega min :)

--
Ondrej Koala Vacha