mutt a zalamovani radku

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 4 18:14:38 CET 2003

Dne Tue, Nov 04, 2003 at 05:03:32PM +0100, Dalibor Straka napsal:

> No to mam taky, sipicka se mi vklada. Kdyz je radka dlouha, vlozi se pred
> celou tu dlouho radku jedna sipka. Predstavoval bych si to tak, ze ji zlomi
> a prida pred kazdou znak >.
>
> Fakt to vypada asi na ten sed hned v za fmt. To mi nerikejte, ze jsem prvni
> kdo to resi v muttu. V googlu se mi nepovedlo nic najit.

Kdyz pouzijete misto vim joe, tak to muzete opravit pres ^KJ, odesilatelum
navadam take, ten posledni mi na to napsal tohle:

> Takze se to nakonec mozna pri odchodu skutecne nezalamuje. NICMENE:
> posilam maily (a to i velmi dlouhe) spouste ruznych lidi a ANI JEDEN si
> nestezoval (a verte, ze by to udelal obratem), ze by pri cteni nebo
> odpovidani mel muj kilometr dlouhy nezalomeny text.... Neni to CIROU NAHODOU
> tim, ze Vas mailovy klient neumi sam takovy text pri odpovidani zalomit?
> Neberte to jako utok (i kdyz Vas mail taky neni zcela klidny), chtel bych to
> skutecne vyresit a hlavne pochopit, co se kde deje a co s tim delat....

Uz jsem ani nemel silu na to odpovedet, pokud nekdo mate zajem, email je u
me.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Kdo se zahledi, neprokoukne.