mutt a zalamovani radku

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Listopad 5 12:15:35 CET 2003

On Tue, Nov 04, 2003 at 06:14:38PM +0100, Dan Ohnesorg wrote:

> Kdyz pouzijete misto vim joe, tak to muzete opravit pres ^KJ, odesilatelum

> Uz jsem ani nemel silu na to odpovedet, pokud nekdo mate zajem, email je u
> me.

Ja na to take nemam silu. Ale povazte, vina neni u toho pana. Moje
maminka i kamaradky mi pisi dlouhe e-maily a neni to jejich chyba,
ze jim program nezalomi spravne radky. Blbe je, ze i kdyz to mutt
hezky zobrazi, tak se to spatne cte. Text ma vypadat tak, jak jej
autor napsal. Pouzivat odstavce, aby se text lepe cetl.

Bud by mel odesilatelsky program zalamat radky podle nejake uznavane
dohody treba rfc, nebo musime pozmenit mutt a dalsi tzv. nevyhovujici
programy, ktere mi pri okne o 150 znacich na radku holt zobrazi
odstavec s radkami 150 znaku dlouhych.

Nejvice ze vseho by se mi libilo mit text v e-mailu zalamany na mene nez
80 znaku/radka. Pripadne url na samostatnych radkach libovolne dlouhe
i nezalomene.

Hezky den vsem,
-- Dalibor Straka