USB scanner Genius ColorPage-HR6X Slim v RH 7.3

batradim na post.cz batradim na post.cz
Středa Listopad 5 13:27:59 CET 2003

Děkuji za odpověď, trochu jsem se posunul dopředu, ale u cíle
nejsem. Teď je si problém v SANE. Ten modprobe i s parametry
product a vendor jsem zadal. Potom jsem spustil sane-find-scanner
a ten ho dokonce i našel. Uvedl u něj větu: "It may or may not be
supported by SANE.". Potom jsem spustil xsane a skončilo to opět
nezdarem. Podíval jsem se na manuálovou stránku k SANE, která mě
trochu znervóznila. Je tam uvedeno, že podporován je Genius
ColorPage HR6X. Jenomže já mám Genius ColorPage HR6X SLIM. Je to
SLIM důležité? Tam je uvedeno, že podporovaný skenr má product id
2016, ale ten můj má 2019. Znamená to, že ten skenr není
podporován. A model SLIM se od toho bez SLIM liší? Máte někdo
zkušenosti přímo s tímto typem? Děkuji za odpovědi.
Radim

--
Potrebujete vice prostoru pro vase stranky?
Ptejte se na http://sluzby.volny.cz/cs/product/ftp_paid