USB scanner Genius ColorPage-HR6X Slim v RH 7.3

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Listopad 5 13:44:32 CET 2003

  AHoj,
> Děkuji za odpověď, trochu jsem se posunul dopředu, ale u cíle
> nejsem. Teď je si problém v SANE. Ten modprobe i s parametry
> product a vendor jsem zadal. Potom jsem spustil sane-find-scanner
> a ten ho dokonce i našel. Uvedl u něj větu: "It may or may not be
> supported by SANE.". Potom jsem spustil xsane a skončilo to opět
  Ze ji frontend nenajde jeste muze znamenat, ze ani nemas zkonfigurovan
sane backend pro tento scanner. Coz je mozne, dokonce pravdepodobne.

> nezdarem. Podíval jsem se na manuálovou stránku k SANE, která mě
> trochu znervóznila. Je tam uvedeno, že podporován je Genius
> ColorPage HR6X. Jenomže já mám Genius ColorPage HR6X SLIM. Je to
> SLIM důležité? Tam je uvedeno, že podporovaný skenr má product id
  Samozrejme je, nevim presne typ, ale s podobnym zapasil kamarad.
Starsi verze bez slim jela do doby nez se pomrvila, po reklamaci
ziskana verze slim nejela. Ale nevim presne, co to bylo za verzi, zkusim
zjistit.

> 2016, ale ten můj má 2019. Znamená to, že ten skenr není
> podporován. A model SLIM se od toho bez SLIM liší? Máte někdo
> zkušenosti přímo s tímto typem? Děkuji za odpovědi.
> Radim
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz