Koniec vyvoja volneho Linuxu od RedHat

Středa Listopad 5 14:59:32 CET 2003

On Wed, Nov 05, 2003 at 01:03:23PM +0100, Zdenek Mazanec wrote:

> Ale to tak, nebylo te chvaly rehatu uz trosku moc? Nemyslim, ze by podminky
> rehatu pro platici zakazniky byly vyrazne jinde nez podminky pro tutez
> skupinu zakazniku kdekoliv jinde (namatkou suse nebo mandrake)
> Mozna suse je na tom (minimalne v nasich zemich) lepe nez kdokoliv jiny.
> Redhat ma sice podporu pro ES pokud na nem bezi oracle zajisten ze strany
> oraclu, ale ostatni maji proti suse docela nevyhodu.

Ale no tak.

SUSE ma zavreny vyvoj, Mandrake nema E verzi. Zadny distributor nema
vyvoj otevreny pro komunitu. RH zverejnuje odnepameti vsechno vcetne SRC
pro E verzi a prislusnych updatu aniz prudi s nejakym zpozdenim.

Pokud by mel nekdo dostavat za prodanou krabici $$$ od IBM, taky by to
mohl delat jako SUSE.

Podle toho, co jsem zachytil, je zisk firmy na krabici cca $1 pri cene
kolem $30. Proto se neprodavaji a proto nema vyznam je prodavat (protoze
to negenruje zisk a jde spise o plytvani financnimi prostredky, ktere
platite).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz