Koniec vyvoja volneho Linuxu od RedHat

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Listopad 5 15:08:57 CET 2003

> SUSE ma zavreny vyvoj, Mandrake nema E verzi. Zadny distributor nema
> vyvoj otevreny pro komunitu. RH zverejnuje odnepameti vsechno vcetne SRC
> pro E verzi a prislusnych updatu aniz prudi s nejakym zpozdenim.

Co znamena "Mandrake nema enterprise verzi"? Jako ze tohle marketingove
uzasne slovicko nema v nazvu nektereho z produktu, nema dostatecne dlouhy
support nebo co?
Prizpivat do mandraku muze kazdy, stejne jako do fedory. Stejne jako u
fedory (nebo jadra nebo cehokoliv vetsiho) tam ale musi byt (a je) nejake
sito.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz