Koniec vyvoja volneho Linuxu od RedHat

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Středa Listopad 5 17:06:27 CET 2003

V St, 05. 11. 2003 v 14:09, Pavel Lisy píše:
> Cena RHEL ES Basic, tj. neco na urovni dosavadniho RHL (s updaty
> dostupnymi 5let pres RHN) je $349/rok s tim ze momentalne je 50% sleva
> cca do konce unora. To neni az tak mnoho, v porovnani s tim, ze by si
> clovek mel bezpecnostny backportovat do puvodnich verzi SW sam.

Na Webu Red Hatu píšou, že cena zahrnuje RHN pouze na jeden rok. Navíc
cena nezahrnuje distribuční média ani dokumentaci - musím si je stáhnout
a vypálit/vytisknout. To není produkt, který bych chtěl někomu prodávat.
Zvlášť za tu cenu.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX