Koniec vyvoja volneho Linuxu od RedHat

Středa Listopad 5 17:53:27 CET 2003

On Wed, Nov 05, 2003 at 05:06:27PM +0100, Mirek Petricek wrote:

> Na Webu Red Hatu píšou, že cena zahrnuje RHN pouze na jeden rok. Navíc
> cena nezahrnuje distribuční média ani dokumentaci - musím si je stáhnout
> a vypálit/vytisknout. To není produkt, který bych chtěl někomu prodávat.
> Zvlášť za tu cenu.

Zvláštní. Já myslel, že objednat si něco na Internetu je dneska běžné a
že o krabici na poličce nikdo nestojí (tj. že je důležitější reálná
hodnota produktu).

Když dělám třeba Select od MS, tak si CD pálím sám. Ke krabici dostanu
příručku, která je k ničemu. Bez příručky i CD je to OEM.... No,
rozhodně bych na krabici netrval, spíše na tom, abyste mi dodal a
supportoval to, co jsem si zaplatil (když už platím za řešení, jsou mi
stejně CD k prdu).

A dokumentaci k vyspělým produktům dávají až když si zaplatíte
školení... Hmm... Asi každý mluvíme o jiné třídě.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz