priorizace paketu

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Středa Listopad 5 18:21:53 CET 2003

Dalibor Straka wrote:

> Prohlednete archiv konference. Dale HTB, CBQ, IMQ. Ja osobne preferuji
> HTB (Hierarchical Token Bucket). Pri vetsi zatezi (coz neni vas pripad)
> je rychlejsi nez CBQ. Konfiguraci ma _podle mne_ jednodussi.

Jako ze CBQ ma jednodussi konfiguraci nez HTB? Nebo naopak? Tedy ja
proti CBQ nic nemam, ale zatim jsem nenasel jediny realny pripad, kdy by
oproti HTB melo nejake vyhody. Opacnych pripadu znam plno.

Neberte to jako utok na CBQ, pokud znate nejakou situaci, kdy je opravdu
vhodnejsi nez HTB, rad se necham poucit.

-- Honza Houstek