Koniec vyvoja volneho Linuxu od RedHat

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 6 09:53:10 CET 2003

Milan Kerslager napsal(a):
> On Thu, Nov 06, 2003 at 09:14:41AM +0100, Zdenek Mazanec wrote:
>
> No proste pokud mate pocit, ze Red Hat Linux neexistuje, pak pro Vas uz
> neexistuje. A to ani kdyby existovalo neco, co je (alespon z meho
> pohledu) na lepsi urovni, nez predchozi produkt.
>
> Red Hat jako firma nemel prilis mnoho moznosti, pokud chtel z Red Hat
> Linuxu udelat otevrenou zalezitost. Ted ji mame a jestli se Vam to
> nelibi, tak to je Vas problem. Mne se to libi.

Mě je celkem jedno jak se to navenek bude jmenovat, mám RH9.

Samozřejmě nebude to označováno jako RH.

Jinak zajímalo by mě jak tedy ty verze budou označované a jak to vlastně
bude. Tj placená RH bude mět jiné označení třeba RH10 a ta volná potom
vlastně třeba FP10 nebo se ty verze budou uplně rozcházet, tj vlastně
bude uplně nová verze která bude mět uplně samostatný život.

Prostě jde mi o to zda to bude vlastně RH + nějaké drobné upravy, nebo
zda to bude uplně nová distribuce ze začátku založená na RH.

|    ICQ    179223500                    |