Koniec vyvoja volneho Linuxu od RedHat

Čtvrtek Listopad 6 09:30:27 CET 2003

On Thu, Nov 06, 2003 at 09:14:41AM +0100, Zdenek Mazanec wrote:

> Nikdo Fedoru neodsuzuje. Jen rikam(e), ze Fedora _neni_ ekvivalentem
> stavajicich volnych verzi redhatu. Proste neni, protoze za ni nestoji
> redhat, ale mnohohlava komunita bez konkretni zodpovednosti. Coz muze
> nekterym vadit pri nasazeni ve firmach. Ano, firmy si mohou koupit placeny
> redhat, ale to je jina pohadka.

http://fedora.redhat.com/about/leadership.html

Pokud chapete, co tim mysli, dojde Vam, ze kdyz neexistuje placeny
support (jako ze se o nem uvazovalo), pak firma oficialne *nemuze*
tvrdit, ze to je jejich vnitrni produkt (protoze ani neni) a ze za nej
ruci.

Nicmene si dobre prectete ta jmena. Mohu Vas ujistit, ze vetsina z nich
byla podobne zodpovedna za Red Hat Linux a ja nechapu, proc by tento
produkt mel mit jinou (dle Vas horsi) kvalitu, kredit nebo jmeno
(zejmena kdyz zpusob vyroby zustava de fakto stejny).

No proste pokud mate pocit, ze Red Hat Linux neexistuje, pak pro Vas uz
neexistuje. A to ani kdyby existovalo neco, co je (alespon z meho
pohledu) na lepsi urovni, nez predchozi produkt.

Red Hat jako firma nemel prilis mnoho moznosti, pokud chtel z Red Hat
Linuxu udelat otevrenou zalezitost. Ted ji mame a jestli se Vam to
nelibi, tak to je Vas problem. Mne se to libi.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz