athlon64 a linux aplikacie

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 6 20:44:47 CET 2003

On Thu, Nov 06, 2003 at 07:28:31PM +0100, Milan Kerslager wrote:

> Protoze pro AMD64 Debian tusim neni, zkusil bych na vasem miste pouzit
> treba betaverzi RHEL (Red Hat Enterprise Linux):
Po cca siestich rokoch s debianom skusat RH sa mi nechce, a ako
som uz pisal, veci, ktore su v distribucii nie su rozhodujuce. (Viac ako
2GB RAM mat nebudem)

> http://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/beta/taroon/en/iso/AMD64/
>
> Na ni si muzete prelozit uz cokoliv (muzete i cely RHEL Linux, protoze
> zdrojaky jsou k dispozici a prelozit to jde).
>
> ftp://sunsite.mff.cuni.cz/pub/redhat/linux/enterprise/3/en/os/AMD64/SRPMS/
>
> Jadro urcite z updatu, byl tam fix na zpristupneni vice pameti prave pro
> AMD64:
>
> http://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/updates/enterprise/3AS/en/os/SRPMS/kernel-2.4.21-4.0.1.EL.src.rpm
>
> To tady pred par dny bezelo v konferenci (Opteron x Athlon?)...

> [...]
Na toto som uz zabudel a google este o tom nevedel :-( Asi nebudeme
riskovat a kupime 2×Athlon32.

	Tibor Zenis

--
; Tibor Zenis               ;